The Queen of Hearts
Adele is a hopeless Parisian romantic whose life comes undone after her boyfriend dumps her. Taking refuge in the apartment of her distant cousin, Adele soon finds herself juggling the affections of three potential suitors—who all bear an uncanny resemblance to her former lover.
A quirky and charming directorial debut from French actor Valérie Donzelli, The Queen of Hearts shows a young woman rebounding from a breakup by trying her luck with three different men … all played by the same actor! Are all men the same, or is she seeing only what she wants to see?