Rabbit Hole
In the suburbs of America, Becca and Howie Corbett, once a picture-perfect couple, struggle to return to their everyday existence several months after the loss of their child. Embarking on separate journeys, Becca and Howie make increasingly unexpected choices that threaten to pull them apart.
Rocketing to cult movie stardom by turning his musical Hedwig and the Angry Inch into a film, John Cameron Mitchell serves as the directing hand behind this unpredictable exploration of grief starring Nicole Kidman. An evocative, quietly unraveling domestic drama that will catch you by surprise.