Believing actor and goodwill ambassador Shah Rukh Khan can help her brother get an operation to restore his sight, a 10-year old girl takes her blind 8-year old brother on a trek across Rajasthan in search of the superstar.
Nagesh Kukunoor’s endearing sibling drama deservedly won him the Crystal Bear Grand Prix award at the 2015 Berlinale. Following two young siblings on an unlikely adventure across the colourful desert of Rajasthan, this spectacularly shot drama charmingly underlines the power of love.