Ramen Shop
The first Singaporean to have his films invited to major festivals—Toronto, Berlin and Cannes among others— Eric Khoo is the man behind this food-themed drama about the act of discovering your family roots. At once gentle and straightforward, Ramen Shop will undeniably work up an appetite.