Carla lives with her aunt and cousin, who criticise her amorous liaisons. A tarot-card reader introduces her to a club of women who regularly meet to tease each other erotically with long-stemmed roses and honor the heathen god Pan. The occultist manages to lure Carla into joining the ritual too.