Redacted
Let’s get divisive! Brian De Palma’s Redacted was awarded at Venice, widely panned in the US, denounced politically, and voted the best film of the year by the Cahiers du cinéma. It’s also De Palma all around, a brainy, intense provocation on how perception is built from media images.