Regeneration
Thought lost, but miraculously rediscovered in the 1970s, this is the first feature from Raoul Walsh (previously an assistant director to D.W. Griffith). A quintessential and authentic New York City film that used real sex workers, gangsters, and homeless people as extras in the drama.