When a girl is killed by her school teacher, her father tracks him to exact revenge, but at the moment of vengeance, he is interrupted. He returns home to take a concubine to bear him a son, whose sole purpose is to complete what his father couldn’t. The son takes an oath to kill the schoolteacher.