Rocket Rain
There’s a breezy vibe to Anggun Priambodo’s Rocket Rain, despite the heavy subject matters under discussion by the central duo. The pain of divorce and responsibilities of adulthood come under investigation, but Priambodo finds room for colorful, fantastic asides—including some dancing genitalia!