Room in Rome
Delving into Julio Medem’s exploration of fate and identity, Room in Rome dissects a transformative one-night encounter between two strangers. The complexities of female desire come to the fore in this gorgeous erotic fantasy—a high-voltage, life-changing emotional and sexual adventure.