Ruined Heart: Another Lovestory Between a Criminal & a Whore
Directed by Khavn, one of our favorite Filipino New Wave filmmakers, and shot by the great Christopher Doyle, Ruined Heart is a sincere mosaic of what feels like every emotion the filmmaker has encountered. A film of boundless energy and explosive color that you won’t be forgetting anytime soon!