Rush
A biography of Formula 1 champion driver Niki Lauda and the 1976 crash that almost claimed his life. Mere weeks after the accident, he got behind the wheel to challenge his rival, James Hunt.
Set to Hans Zimmer’s propulsive rock score, Ron Howard’s high-octane look at racing history eschews nostalgia for a frank, roaring portrait of two mavericks. Chris Hemsworth and Daniel Brühl command the screen as rivals who have opposite ideas of success, yet are united in death-defying grit.