Saath Saath
Gita, a girl from a wealthy family, falls in love with an idealistic Avinash who has stern principles in life. However, his changed behaviour post-marriage troubles Gita.
Told through a young idealist couple’s life together, Saath Saath is a gentle exploration of the complex social implications of capitalism. Brilliantly penned songs in the voices of Jagjit and Chitra Singh add tremendous depth to the sublime chemistry of Farooque Sheikh and Deepti Naval.