Sacro GRA
The first documentary ever to win the Golden Lion at Venice, Gianfranco Rosi’s Sacro GRA is a charmingly humanist and roving look at contemporary Rome, filmed over two years from a minivan. The film sidesteps the city’s iconic landmarks to explore the peripatetic lives of some of its inhabitants.