Safety Last!
A boy leaves his small country town and heads to the big city to get a job. As soon as he makes it big his sweetheart will join him and marry him. His enthusiasm to get ahead leads to some interesting adventures.
While not as well-remembered these days as Charlie Chaplin and Buster Keaton, Harold Lloyd remains a master of silent comedy. Safety Last! is his most iconic feature, with a thrilling climactic set-piece that sees him hanging from a high-rise clock. It’s a masterclass in slapstick and suspense.