Safety Not Guaranteed
Darius is a young intern at a Seattle-based magazine and jumps at the chance to investigate the author of a classified ad seeking someone to travel back in time with. Along with staff writer Jeff and fellow intern Arnau, the three go on a road trip to a coastal town to find him.