Salut les Cubains
Four years after the Cuban Revolution, Agnès Varda visited the island to record its undergoing change. She came back with 1,800 photographs, turning them into a joyful, energetic film that testifies to the impact of the revolution, while traversing the boundaries between cinema and photography.