Ben, a young man in search of adventure who flies off to Cambodia with his best friend. During the first days, it’s the typical round of Third World getaway stuff. The pair check out tourist sites and cheap drugs. But then Ben meets Sreykeo, a young Cambodian woman.
Shot on location in Cambodia and based on a true story, this touching modern romance is also an unflinching look at the harsh realities of sex tourism. David Kross (The Reader) and Apinya Sakuljaroensuk deftly lend a youthful naivety to their performances that will tug at your heartstrings.