San Siro
The stadium takes center stage as countless people work its infrastructure and the crowd rises into its columns—all in anticipation of our modern gladiators.
Shot at the San Siro arena, Milan’s mecca to football, Yuri Ancarani’s sensorial short redirects our gaze towards workers whose efforts often go unnoticed. Building to a crescendo that matches the religious fervor of sports fans, a symphony swells from seemingly mundane rituals of preparation.