Santa Fe Trail
The story of Jeb Stewart, his romance with Kit Carson Holliday, friendship with George Custer and battles against John Brown in the days leading up to the outbreak of the American Civil War.
A key figure of Hollywood’s Golden Age, director Michael Curtiz (Casablanca, Mildred Pierce) made this thrilling saga without predicting it would become a top hit at the box office. Starring acting duo Errol Flynn and Olivia de Havilland, Santa Fe Trail is a riveting, high-powered western.