Sarah Plays a Werewolf
Sarah is a solitary 17-year old girl. She struggles to connect with people and battles depression. Soon she finds an outlet in her high school’s theater and discovers that when she performs she becomes someone else entirely. But sublimation through art leads her to a secret only she can keep.