Sarahsarà
Inspired by the true story of Sarah Gadalla Gubara, an immigrant girl that could have remained limping for life after a banal accident, but succeed in turning her dream into reality: participating in the «Capri-Napoli» Italian marathon, a swimming race of 35km in open seas.