Sauvage
Leo is a young sex worker. The men come and go, but he stays there—longing for affection. Leo’s solitude is momentarily relieved when he falls for fellow sex worker Ahd. But after Ahd violently rebuffs his romantic advances, Leo questions if he will ever find the love he desperately craves.
This exceptional debut is a refreshing portrait of a gentle, if self-destructive, sex worker longing for intimacy, carried by a heart-rending performance that won Félix Maritaud (120 BPM) an award in Cannes. Neither glamorous nor gritty, but rather a necessarily nuanced and sensitive quest for love.