School's Out
A high school teacher throws himself from a classroom window in front of his students. Pierre, the substitute teacher, notices that six of them remain oddly cool and unemotional. The teenagers seem to be preparing a mysterious plan after school, and Pierre is quickly sucked into their sinister game.