Searching for Sugar Man
A poor man in Detroit lives out his whole life believing he failed in his brief musical career in the 1970s. 25 years later, he finds out that he has been one of the most famous singer-songwriters ever in South Africa after two fans set out to uncover what really had happened to their hero.