Would you like to learn about the sex lives of animals from… Isabella Rossellini? Directed by and starring the iconic actor as creatures big and small, these bite-sized shorts take us on a wild tour across the animal kingdom, recreated through puppetry, paper sets, and eye-popping DIY costumes.