Shall We Dance?
An international smash hit now restored in gorgeous 4K, Masayuki Suo’s effervescent classic stars Kōji Yakusho as a timid salaryman, whose limbs—and heart—are awakened to new melodies. Against the monotony of office life, this world of sequins and feather boas glimmers with enchanting possibilities.