Shanghai Blues
One of the greatest films from legendary Hong Kong director Tsui Hark, this ravishing romantic comedy, newly restored in 4K, serves up a masterclass in controlled chaos. With Sylvia Chang leading an exuberant ensemble cast, Shanghai Blues is a glorious ode to the golden age of Hollywood screwball.