She Was Dania
A teenage mother faces the challenge of raising a child alone while trying to reinvent herself in an unforgiving social environment.
Told through an intriguing central concept, Mexican director Dariela Ludlow presents a dynamic portrait of a young and hardworking single mother. Playing with the borders between fiction and documentary, as between life and cinema, She Was Dania presents a daring experiment in reinvention.