Siberia
Clint is a damaged man who has retreated to a remote mountain cabin where he hopes to find serenity. On a fateful evening, to confront himself, he begins a journey by dogsled to the world he once knew. He travels through dreams, memory and imagination in an attempt to find his true self.
One nightmarish spectacle follows another in this visionary masterwork from Abel Ferrara, in which dreams and reality appear to collapse in on themselves. With a livewire lead in Willem Dafoe, Siberia is an ecstatic, shape-shifting odyssey through the infernal heart of the male subconscious.