Disconnected from the flow of daily life, Simon Liu’s incursion into the alienation of Hong Kong is an enigmatic symphony of the city’s discordance and fury. Something belies the trance cast by this tapestry of 16mm images—is it unrest or is it complacency? Or is it already too late?