Silence
Two Christian missionaries travel to Japan in search of their missing mentor at a time when Christianity is outlawed. When they are captured and imprisoned, both men are plunged into an odyssey that will test their faith, challenge their sanity and, perhaps, risk their very lives.
Martin Scorsese’s adaptation of Shūsaku Endō’s eponymous novel is a harrowing epic of devotion and doubt. With a stellar cast featuring Adam Driver, Andrew Garfield, and Liam Neeson, this powerful period piece questions the lines between faith, ideology, and colonialism in 16th-century Japan.