Silver Linings Playbook
After losing his job and wife, Pat Solatano winds up living with his parents. He wants to rebuild his life, but his parents would be happy if he just shared their obsession with the Philadelphia Eagles. Things get complicated when Pat meets Tiffany, who offers to help him reconnect with his wife.