Silvia Prieto
A timeless, minimalist deadpan comedy, this is a young woman’s deliciously eccentric quest for sense of self in a world of doppelgängers, with an unforgettable performance from Rosario Bléfari. Committed to hilarity in all forms, Martín Rejtman’s cinema conjures humor and warmth in equal measure.