Skies of Lebanon
Inspired by her own family saga, Chloé Mazlo’s bewitching debut possesses a resolute faith in the power of love that soars above wartime precarity. With a ravishing turn from Alba Rohrwacher, the film glides between live action and animation, proposing a fresh approach to the retelling of history.