Slacker
A day in the life of eccentric young people in 1990s Austin, Texas. In a series of loosely connected vignettes, a merry-go-round of amateur philosophers, jilted lovers, inept criminals, aspiring artists, and whacked-out conspiracy theorists searches for a place in society.