Sleeping Beauty
Death-haunted, quietly reckless, Lucy is a university student who takes a job as a Sleeping Beauty. In the Sleeping Beauty Chamber old men seek an erotic experience that requires Lucy’s absolute submission. But soon she develops an increasing need to know what happens to her when she is asleep.