Smiley Face
Eternally stoned, unemployed actress Jane F. has a simple to-do list: pay the bills and get to an audition. After scarfing some pot cupcakes, Jane gets way too high. Her day takes a turn for the weird, as she loses herself in a confusion of dentists, meat factories, and Marxist manifestos.
Putting a spin on the traditionally male-dominated stoner comedy, Smiley Face establishes itself as one of the finest examples of the genre. A hilariously unrestrained performance by Anna Faris and an ingenious, deceptively sweet script make Smiley Face a cult classic in its own right.