Snakeskin
In 2066, a survivor of an enigmatic cult recounts his country’s traumatic history and the events leading to the rise and fall of the cult. Ghosts from 2014 and before appear as witnesses. Part dream documentary, part city symphony, this film traces the lineage of oppression in Singapore.