Snow and the Bear
In her debut feature, Selcen Ergun turns a snowbound village into a chamber of dread, where silence, suspicion, and patriarchal violence settle like frost. Anchored by Merve Dizdar’s taut, watchful performance, this chilling moral thriller finds ambiguity in the coldest of landscapes.