Snowpiercer
A post-apocalyptic ice age forces humanity’s survivors aboard a globe-spanning super train that functions via a perpetual-motion engine and through a cruel class system. One of the train’s poorest residents risks everything to incite a revolt for control of the engine, and the future of the world.
Before the global success of Parasite, Bong Joon Ho made his English-language debut with this high-concept vision of a world on the verge of collapse. Jump aboard with a monster ensemble including Octavia Spencer, Tilda Swinton, John Hurt & Song Kang-ho and let the clash of class hierarchies begin!