So Long, My Son
China’s one-child policy is the historical backdrop for this sweeping chronicle of family and loss, a journey at once intimate and epic between a tragic past and a resilient present. Above all, its humanist beauty lies in the heart-wrenching performances, which won Best Actress and Actor in Berlin.