Soft in the Head
Extracting truth out of improvisation, Nathan Silver’s stormy drama delves into the underbelly of New York, populated with lost souls trapped in cycles of addiction. Probing the ties of religion, family, and community, this bracing character study charts the difficult path towards rehabilitation.