Soil
Nine split screens, one haunting vision. In Alican Durbaş’s nocturnal parable, the weight of soil refuses to disperse, an elemental burden carried across screens, where each act of burial deepens into a meditation on mortality and the Sisyphean efforts we tirelessly endure.