Combative and essential, Delphine Seyrig’s rarely-seen interviews with a dynamic group of actresses—including Jane Fonda and Maria Schneider—have an immediate, unpolished aesthetic that strips off the glamorous veneer of mainstream cinema, exposing the industry’s rampant sexism and discrimination.