Something, Anything
A terrific Tennessee drama of a spiritual awakening in times of crisis, Something, Anything is Paul Harrill’s understated yet empowering entry into feature filmmaking. An independent with a heart, this is a film about the promises of transformation: when everything you wanted suddenly falls apart.