Sorry Angel
Paris, 1993. Jacques is a writer and single father in his thirties trying to maintain his sense of romance and humor in spite of the turmoil in his life. While in Brittany, he meets Arthur, an aspiring director in his twenties, who is exploring his sexuality, eager to get out of his parochial life.
A film of profound resilience and fragility, Christophe Honoré’s queer romantic drama glows with the warmth of a new love that blooms underneath the specter of the AIDS crisis. Intimacy is evoked, not only with electrifying carnal touches, but also through thrilling exchanges on art and literature.