Cascading through time, Mascha Schilinski’s incomparable Cannes prizewinner orchestrates echoes of past experience into transcendent poetic cinema. Surfacing evocative, gilded imagery from the shadows of femininity, Sound of Falling confirms the tremendous talents of its ambitious writer-director.