South is Nothing
As long-time fans of Alice Rohrwacher’s Corpo Celeste, we made sure not to miss this debut from Italian director Fabio Mollo. Similarly drawn to exploring early teenagehood and the boundaries of life in the province, South is Nothing imbues a family drama with tinges of magical realism.