Space Tourists
In pursuit of their ultimate dream, more and more multimillionaires are traveling to Kazakhstan and the remote, hidden rocket launch site Baikonur and accompanying training centre, Star City. In order to finance trips into space the Russians sell seats to the extremely wealthy.